• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

acce1999

Patek
2-Faktor
Dricker kaffe. Strax till jobbet...

DSC_0451_zpsx6ufnjpx.jpg
 
Fördömt också, chefsskrället tvingar mig att plugga med orden: - Det här ska du kunna till nästa vecka då du skall lära ut detta till övriga anställda!
Ärligt så är det kul som fan....
dd3bdfb6018af6bf19516fdbdb765ef6.jpg



Edit: Nu kom fanskapet med ännu mer material
c5879e01ed8fda83127f78edcd8d7dcf.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ouch..! Tänkte aldrig så långt, tyckte bara det blev snyggt med det röda på bandet.. ;) (mycket kvar att lära)

Äsch, bara en personlig åsikt. Det är bara att testa sig fram till vad man själv gillar. Tyvärr tycker jag dock att man väljer bort de släta banden lite för ofta. Testa ett grått slätt band om du får tillfälle.
 
Äsch, bara en personlig åsikt. Det är bara att testa sig fram till vad man själv gillar. Tyvärr tycker jag dock att man väljer bort de släta banden lite för ofta. Testa ett grått slätt band om du får tillfälle.

Letade faktiskt efter ett slätt, fanns tyvärr inte med "badvänligt" material.. Men tack för tipset! Det ska jag absolut testa :)
 
Topp