• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

klar for trening!
3FC3F21E-2197-40E2-9F10-6CF01328A69F.jpeg

Kör ett Träningspass!

SVT-play är så bra, finns allt från gamla julkalendrar till massor av bra filmer, men framför allt finns det väldigt många dokumentärer! Just nu rullar Punk - en revolution i fyra delar, ” länge leve punken ” ! Trots att jag är gammal råsyntare så uppskattar jag denna dokumentär, ni som är i samma generation som jag kommer garanterat digga den!

70D8A644-CB7A-4EA4-AAC0-F7A3CA287098.jpeg
7AB97A90-63B1-435C-A106-462B6FC44518.jpeg

Sen blir det hockey för hela slanten, första matchen börjar 12:30, medans småkronorna spelar sin match mot Tjeckien kl 20:00.

Senast ändrad:
hur är läget där nere?

på nyhetssändningarna låter det som att alltihop håller på att brinna ner
Där vi är på kusten i New South Wales så har vi bara känt lite röklukt ett par gånger på två veckor. Men visst ser man brända områden här och där längs vägarna. Situationen är riktigt dålig ställvis men man måste också komma ihåg att bara delstaten NSW är nästan lika stor som hela Norden och bränderna är ganska lokala.

Tillbaka
Topp