• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bytte till gummi :D

786AB5AA-4FE0-41EF-B39F-CA3A31301F00.jpeg

Det är ju lite vår i luften tycker jag :cigar:

I feel you man. Jag har inte alls lika mycket som jag hade tidigare men har fortfarande en duktig uppsättning av diverse spelkonsoler. Största utmaningen är att lyckas ha allt inkopplat ifall man får lite feeling.

Filmer känner jag att jag borde gallra rejält. Finns mycket skräp där som man knappt skulle vilja se under pistolhot...

Gällande inkoppling av konsoler så har jag lyckats ganska väl då jag har lyckats ragga upp två stycken Joytech AV Control Center. Känns gött att kunna koppla in upp till 16 konsoler (behöver dock "bara" 12 st...) i en liten 19 tums tjock TV :D

IMG_1433.jpeg

Godmorgon. Tänkte ta en liten längre morgonpromenad så "uppdragssäcken är strax färdigpackad. Ha,re//:pompus:
(Då och då snubblar människorna över en sanning, men de flesta reser sig upp och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.// Winston Churchill)

Tillbaka
Topp