Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker att båda fungerer jäkligt bra!Hörrni, vad tycker ni.. läder eller länk på oris bico?
![]()
![]()
Bra där, Kaffe är viktigt. Bjuder tillbaka!
En Rolex med bra lume !Vridit upp den lilla gröna![]()
Hon hälsar till baka: tack, jag vetK är smart, hälsa och gratta från mig
Absolut läder !Hörrni, vad tycker ni.. läder eller länk på oris bico?
![]()
![]()
Många Rolex som har bra lumeEn Rolex med bra lume !
Hon tar ju din tavla med hästlängder!Damen blev med en så fin Seiko MOP dial idag!Äntligen kan man ta flera wristshots ihop!
![]()
![]()
![]()
+1 på det!Hon tar ju din tavla med hästlängder!![]()
BB58 är ju otroligt fin dock!+1 på det!![]()
Det är den! Ångar ofta att jag sålde min!BB58 är ju otroligt fin dock!
Det har ju varit två uppe på köp och sälj bara de senare dagarna.Det är den! Ångar ofta att jag sålde min!
Hahah, ja jag har sett det men tror att de köpet eventuellt får vänta ett tag tillDet har ju varit två uppe på köp och sälj bara de senare dagarna.![]()
Tack! Håller med! Gillar länken som patineras i takt med bezel-insertet men läder spelar fint på vintage-lookenTycker att båda fungerer jäkligt bra!![]()
Gillar också läder! bra vintage feeling som passar klockan!Absolut läder !
JuppExpy out?
Många Rolex som har bra lume[/QUOT
Funderar på om jag ska reluma en GMT från 1991, gillar när det lyser på natten.