Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kungen Säger TT subbanUndrar vilken passar idag![]()
Förstår fortfarande inte riktigt regeln med att inte korsposta, med tanke på att alla inte hänger i alla trådar? Non the less, snygg bild och korsposta på bäst du vill för min del! Och hoppas även du får en fin Måndag!Bryter mot den oskrivna regeln att inte korsposta.Håller utöver korspostandet ordning på två små damer som lever rövare!
Hoppas att ni får en fin dag KS-vänner!![]()
Samma här men vet att vissa stör sig på det. Tack och detsamma!Förstår fortfarande inte riktigt regeln med att inte korsposta, med tanke på att alla inte hänger i alla trådar? Non the less, snygg bild och korsposta på bäst du vill för min del! Och hoppas även du får en fin Måndag!![]()
Hm...fick springa över till grannen och låna lök, när jag skulle till att fixa lunch! Så skönt med schyssta grannar!
![]()