Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är ju helskönHämtade ut denna sköning för isch två timmar sen men bara kände att jag var tvungen o dela nu när jag har chansen!![]()
Tackar!Den där är ju helskön![]()
Hämtade ut denna sköning för isch två timmar sen men bara kände att jag var tvungen o dela nu när jag har chansen!
![]()
Tycker om den.. vill ha denPå väg upp från gruvan
![]()
Tack så mycket!Grattis!
De är riktigt trevliga.
Den kombon på DD... gillar den! Men bara två typer av yrken kan bära upp denna.På väg upp från gruvan
![]()
Hah, gillar ocksåTycker om den.. vill ha den![]()
Haha... Nere i kolgruvanDen kombon på DD... gillar den! Men bara två typer av yrken kan bära upp denna.
vad jobbar du som, diktator eller investmentbankir?![]()
SnyggaInte just nu, men för en stund sedan. Testat nya band![]()
![]()
Härligt, du är hjärtligt välkommenSnart slut på refills i frysen så det får bli att proviantera lite hos @sjökvist i morgon eftermiddag ...
TackSnygga
Vart kommer de ifrån?
Nejdå, ser mycket bra ut!Sitter och kollar på nyförvärvet och funderar på storleken, skulle man kanske gått för den större?
![]()
TackarTack
De kommer från Steveostraps.
Tackar! ja vi får se, känns kanske bara liten då man går från större. Tur man har 14 dagars öppet köpNejdå, ser mycket bra ut!