• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Man får en öl och tittar på "Himmel über Berlin/ Wings of desire " . Kultfilm.
20250628_203710.jpg

Blev en lång dag när vi grejade med att röja i en lägenhet! Men jag fick med mig lite klockor hem som inga var intresserade av.

Det jag fick med mig var en Omega, De Ville, tyvärr fattas kronan, en Manuell Örnen, en Certina, Caprice, en Musse Pigg med armar som visare samt en barnklocka med Nalle Puh på!

IMG_8766.jpeg
IMG_8767.jpeg
IMG_8769.jpeg

Senast ändrad:
41C02AD6-9663-4631-9783-9883BA4DCAAE.jpeg

Godmorgon denna tidiga söndagsmorgon. Nu, strax en morgonpromenad före frukosten å vintage på handleden som visar tiden. Ha´re bäst// 🧐(Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting.// Nalle Puh)

Senast ändrad:
Blev en lång dag när vi grejade med att röja i en lägenhet! Men jag fick med mig lite klockor hem som inga var intresserade av.

Det jag fick med mig var en Omega, De Ville, tyvärr fattas kronan, en Manuell Örnen, en Certina, Caprice, en Musse Pigg med armar som visare samt en barnklocka med Nalle Puh på!

IMG_8766.jpeg
IMG_8767.jpeg
IMG_8769.jpeg
Kul grejer du fick med dig 👍 Mussen är ju underbar. Tur att mina barn inte ser att den finns för de hade älskat den 😂

Tillbaka
Topp