Hahahah, kan hända men denna kommer aldrig lämna. Men vart att jag lämnade tillbaka Pre-Bonden och letandet efter den större börjar!Den där SMP:n ser ju nästan för stor ut!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahah, kan hända men denna kommer aldrig lämna. Men vart att jag lämnade tillbaka Pre-Bonden och letandet efter den större börjar!Den där SMP:n ser ju nästan för stor ut!![]()
Hahaha precis!Brukar inte bli långvarigt annars. Eller ja, det blir de kanske inte oavsett när man hänger här inne![]()
Ja just det, du hade ju problem med kronan.Med klockan? Jajamen, ska skickas till nymans dock för undersökning av det där lilla problemet jag tog upp i Cartier-tråden![]()
Bilvask med guleböjtröja.Bilvask.
![]()
Kanske klickar hem ett sånt jubilee-style nato dåJubileet tycker jag känns bra för att kosta 60kr. Spännet är lite sjabbigt men absolut värt det. Dock blev jag lite besviken på det elastiska bandet då jag inte ens kan vika tillbaka den extra biten som går utanför eller vafan man ska kalla det.
Grattis till Speedy
Översta bilden visar att man inte ska leka med elden för det är korkat
Översta bilden visar att man inte ska leka med elden för det är korkat![]()
Tack!Grattis till Speedy![]()
haha....men inte så dumt att skicka som flaskpost till ngn som behöver eld!? Hellre det än ett värdelöst papper på en öde ö.-You saw it!!![]()
Gratulerar! Hur är första intrycket so far?
Tack! Bara braGratulerar! Hur är första intrycket so far?![]()
Se cool ut? Ju dyrare klocka desto bättre! Guld och diamanter är +!Har aldrig riktigt förstått det där med klocka på gymmet!![]()
Mmm haha!Se cool ut? Ju dyrare klocka desto bättre! Guld och diamanter är +!![]()
Hahah, det beror la på. En G-Shock kan ju vara smidigt om du ska ta tid för något men att rocka en Rolle kan inte jag heller riktigt förstå!Har aldrig riktigt förstått det där med klocka på gymmet!![]()
Med en G-Shock är man förlåten!Hahah, det beror la på. En G-Shock kan ju vara smidigt om du ska ta tid för något men att rocka en Rolle kan inte jag heller riktigt förstå!