• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

easy rider

Brüno
2-Faktor
image.jpg


Tar all tid på armen.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack Af Sjodahl, jag hoppas att du hittar en DD, det finns ett stort urval därute:)


Tackar!

Hehe...det finns det, men det är alltid någonting när man hittar ett exemplar man gillar, saknar den inte box, cert osv så är det fel tavla. Lika dant är det med 1675/3, alltid något som saknas. Men, den som väntar på något gott heter det ju :D
 

vonhall

Rolex
Skriver inte priset på uren då det inte är meningen att göra reklam. Vet inte priset på alla heller.

En Zenith El Primero från 90-talet troligtvis. Guld med korrekt Zenith-spänne. Han visste inte om lädret var orginal dock.
En mycket trevlig Jaeger-LeCultre Memovox i guld. Den klockan såg riktigt mysig ut.
Omega Constellation från 60-tal med crosshair tavla och guldband.
Omega SMP med blå tavla.
Någon Chopard kronograf.
Den AP-damklockan på bilden. Den tyckte jag var för dyr annars hade jag klippt den till min dam.
En Longines Conquest (tror jag det var) i skyltfönstret. Halvintressant.
Han fick in ett par klockor i 18k guld när vi var där men vet varken modell, tillverkare eller årtal.

Tack så mycket för infon! Låter definitivt dom som att det är värt ett besök :)
 
Topp