Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 på kräksjukanHavererad värmepump, kräksjuka och jag försöker samtidigt klura ut om jag skall behålla denna eller flippa den innan jag satt en massa märken på den.
![]()
Självklart, det är sen gammaltDu tar väl en kall efter dusch och en till innan middag?
Blev lite orolig där!Självklart, det är sen gammalt![]()
Frukost för riktiga mänInte fel
![]()
Är inte ännu drabbad själv och dottern verkar ha repat sig från nattens övningar. Men det är nog bara början...+1 på kräksjukanvarje eviga helvetiska år
![]()
![]()
härligt, det där är vad jag kallar en rejäl snusdosa
Skattesmitare!
Gott att höra med tösen , jag har förmånen att vara immun nackdelen är att jag alltid får Vabba/sitta i karantän med ungarnaÄr inte ännu drabbad själv och dottern verkar ha repat sig från nattens övningar. Men det är nog bara början...
Spring så det ryker! Min Garmin är på utbyte, får ge dem att de har riktigt bra kundserviceSitter o jobbar, snart löpning med TSM runners.
![]()
Skicka laget runt!!härligt, det där är vad jag kallar en rejäl snusdosa![]()
Samma här och därmed får man också äran att sanera efter olyckornaGott att höra med tösen , jag har förmånen att vara immun nackdelen är att jag alltid får Vabba/sitta i karantän med ungarna![]()