Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du klickar på knappen nedanför textrutan där det står "Bifoga en bild/fil"Sitter pa Mecum i Kissimmee...hur fan jag lagger in en bild begriper jag inte
Ja det gjorde jag...och inte kan jag lagga till nagot fran min telefon?Du klickar på knappen nedanför textrutan där det står "Bifoga en bild/fil"![]()
Hur jäkla länge pågår den där auktionen?Sitter pa Mecum i Kissimmee...hur fan jag lagger in en bild begriper jag inte
Om du testar att klicka på den lilla bildikonen ovanför textrutan och bifogar så då?Ja det gjorde jag...och inte kan jag lagga till nagot fran min telefon?
Borjade den 2a januari. Slutar idag den 12e. Over 3500bilar ska auktionerasHur jäkla länge pågår den där auktionen?
Nej icke. Hander noll. Om du menar ikonen som ser ut som en tavla.Om du testar att klicka på den lilla bildikonen ovanför textrutan och bifogar så då?
Lite mer oregelbundet numer men ofta söndagar. Kul! Vet att jag inte kommer flyga den 26:e men däremot den 2:a feb. 18 eller 21-planet. Dra ett PM om det matchar din kalender!Reser du ofta söndagar? Jag vara på Arlanda en söndagskväll/eftermiddag om några veckor.
Hoppas ni kommer därifrån helskinnade.På nåt sätt lyckas jag alltid att befinna mig på fel plats när "the shit hits the fan", tsunamin i Thailand, diskoteksbranden i göteborg, Katastrofen på nattklubben Santika...osv..
Nu på Filippinerna. Tog denna bilden:![]()
48 timmar senare på CNN:
![]()