Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns även på svenska!Sprang på den här på eftermiddagspromenaden lite kul.
![]()
![]()
Absolut såg det med, rätt coola.Finns även på svenska!
Jag tycker om att använda klockan till allt. Är inte typen som sitter och putsar sönder mina prylar...Man behöver väl inte slå i dem
Nu brukar inte jag köra med dyrare klocka på gymmet. Men det kan hända
![]()
![]()
Ingen höjdare, har också provat.Testar min 5513 med jubilee![]()
Sämre än jag trott tyvärr!Ingen höjdare, har också provat.
Bästa klockan också. Men ska du inte skicka på länken..?Hänger på en flygplats med en jäkla massa folk
![]()
Oroväckande bra klocka faktiskt!Bästa klockan också. Men ska du inte skicka på länken..?
Den bästa PO-versionen helt klart. Det enda man kaaaaaanske kan anmärka på är att visarna är något smala. Annars perfektion. Min är hos Omega nu på service och längtar efter den. Man kan ju kolla Bond-quantum-solace-filmen för lite inspiration. Synd bara att den är så dålig...Oroväckande bra klocka faktiskt!
Haft den på länk nån månad så ville pröva nått annat ett tag. Länken åker nog på ikvll ska du se
![]()
Softar..
![]()
![]()
Absolut, förut hade jag en blå 8900.Den bästa PO-versionen helt klart. Det enda man kaaaaaanske kan anmärka på är att visarna är något smala. Annars perfektion. Min är hos Omega nu på service och längtar efter den. Man kan ju kolla Bond-quantum-solace-filmen för lite inspiration. Synd bara att den är så dålig...
Btw - visst hade du den senaste versionen förut? Vilken är bäst?
Bra inspel. Nu saknar jag min ännu mer...Absolut, förut hade jag en blå 8900.
Gillar storleken på 2500 42mm bättre. Men saknar lite 8900 verket. Småsakerna som att man ställer timvisaren separat och att det är jäkligt snyggt genom glasbaksidan. Och microjusteringarna i nya låset är fantastiska!
Föredrar alu bezel framför keramiska. Med keramisk ring, tavla och blanka visare blev nya kanske FÖR blank. Svårt att läsa i solljus till och med. Jäkligt nöjd med att jag bytte.
Reser du ofta söndagar? Jag vara på Arlanda en söndagskväll/eftermiddag om några veckor.Långsittning i förhoppning om att @Tomas Eriksson ska dyka upp med en ROO att klämma på
![]()
inga spår än så länge dock...![]()