You must? (Hihihihi)Hittade en överbliven must som vi skall ha till våra rester...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
You must? (Hihihihi)Hittade en överbliven must som vi skall ha till våra rester...
![]()
Skönjer jag viss månlandningsskepsis?tisdagar borde strykas ur kalendern![]()
?Skönjer jag viss månlandningsskepsis?
![]()
Imponerande! Jag har försökt mig på det ett par gånger men aldrig riktigt vågat släppa helt![]()
Den är inte flippbar,Om du nån gång funderar på att flippa den så får du gärna höra av dig! Testade den lilla men tyvärr lite för liten för min smak när det gäller dykare![]()
Aha! Ja, en riktigt fin modell!Den är inte flippbar,...inte min, liksom.
Men man kan ju passa på att se om det är något man villhöver.
Hahahahah, ja lite det jag är rädd för!Jag vågade en gång
Det slutade med att jag fick hämta en trasa och torka Cognac från golvet
Värsta bästa pris kompis! Endast för KS vänner
Som sagt tidigare, du är alltid välkommen hem till mig och min källare om inte tavlorna skulle duga ditt sällskapNöjd med mina nya fina tavlor även fast frugan säger att de inte följer med när vi flyttar ihop, jag tänker att vi inte behöver flytta ihop då
![]()
For liten skrukrone for et ur som må trekkes manuelt. Ellers er Speedmaster med Hesalite perfekt.Ojdå! Hur kommer det sig?![]()
Aha! Klart förståeligt!For liten skrukrone for et ur som må trekkes manuelt. Ellers er Speedmaster med Heslite perfekt.![]()
Beställning skickad!!Värsta bästa pris kompis! Endast för KS vänner![]()
-Relationen mellan mig och min graal kommer att fullbordas idag![]()
![]()
Joo vart riktigt bra, kan rekommendera Photobox så är det bara att fylla väggarna hemmahaha, jag såg att du skrev "Tänker".. det är nog bäst det förblir så
Mycket coola tavlor, blir lite sugen på att göra något liknande nu faktiskt!
Skönt att veta, om det står en grabb med tre tavlor under ena armen och en klockrulle i andra handen så är det bara lilla jag som blivit utslängdSom sagt tidigare, du är alltid välkommen hem till mig och min källare om inte tavlorna skulle duga ditt sällskap![]()
Jag ställer klockan, det är svårt att göra med kronan inskruvadSkruva in krona![]()
HahahahaBeställning skickad!!
Nu för du leva upp till KS andan
Haha, du kan det här. Det är bara en blindtarm ju!!Hahahahaska läsa på lite så jag vet hur man ska göra
![]()