JappsMaffig! Får du många kommentarer på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JappsMaffig! Får du många kommentarer på den?
Hur hög är den där pjäsen? Ser för övrigt mer ut som en tvättmaskin än hushållsvåg.Jappsen god vän undrade om det var en hushållsvåg
(och han sportar ändå en sea dweller)
Grattis till den nya klockanPå jobbet med detta års första köp...
Ahh tack, helt missat det.Grattis till 3000!![]()
Mums! En av mina favoriter!Ett snabbt handledstest är tvunget efter ett batteribyte.
![]()
Kan ju alltid köpaAhh tack, helt missat det.
Tyvärr har jag ingen ny klocka att fira med![]()
haha, jag såg att du skrev "Tänker".. det är nog bäst det förblir såNöjd med mina nya fina tavlor även fast frugan säger att de inte följer med när vi flyttar ihop, jag tänker att vi inte behöver flytta ihop då
![]()
Det fanns en modell jag spanat in länge och var tänkt att bli en nästan fylla jämnt present men nu kommer renovering emellan verkar det som... frun prioriterar dåligtKan ju alltid köpa![]()
Ojdå! Hur kommer det sig?Solgte min Speedmaster i dag - på en SpeedyTuesday.
![]()
Ja, trevlig! Har faktiskt inte haft nöjet till hudkontakt med just denna modell tidigare.Mums! En av mina favoriter!
Solgte min Speedmaster i dag - på en SpeedyTuesday.
![]()
Imponerande! Jag har försökt mig på det ett par gånger men aldrig riktigt vågat släppa helt
Om du nån gång funderar på att flippa den så får du gärna höra av dig! Testade den lilla men tyvärr lite för liten för min smak när det gäller dykareJa, trevlig! Har faktiskt inte haft nöjet till hudkontakt med just denna modell tidigare.
Det är väl klart att du måste få ha med dig idolporträtten, det är ju så det går tillNöjd med mina nya fina tavlor även fast frugan säger att de inte följer med när vi flyttar ihop, jag tänker att vi inte behöver flytta ihop då
![]()