Hahahah, låter ju klockrent!Om man blandar blått, svart och grönt kanske det blir brunt? Då har vi den nya modellen som släpps snart med brun insert och tavla vid namn Butman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahah, låter ju klockrent!Om man blandar blått, svart och grönt kanske det blir brunt? Då har vi den nya modellen som släpps snart med brun insert och tavla vid namn Butman.
Urinprov?![]()
Efterrätt!
Jag förstår !//Drömmer mig bort en stund...![]()
Haha! Det hade varit något en fredagkväll!![]()
Håll i mobilen denna fylla så det inte blir som vanligt!Jag ringer på freeeeedag....![]()
Ja vafan det blev ju dyrt sistHåll i mobilen denna fylla så det inte blir som vanligt!![]()
Trevlig kväll gubben!Ja vafan det blev ju dyrt sistSatsar på att köpa något jag inte behöver istället
![]()
Detsamma! Vi hörs väl senare och gör lite fylleaffärer? Du ska ju ha en DJ2Trevlig kväll gubben!
Hahahah!Visst är det?![]()
![]()
Visst är det?![]()
![]()
Hahahahahahahahaha den där var riktigt bra! Jag har inte sett den tidigare.
Jag fick den av @Tjocksteffe för ett tag sen.Hahahahahahahahaha den där var riktigt bra! Jag har inte sett den tidigare.
Du tog dig genom tullen ser jag
Bra där! Min basker blev stulen i ett förrådsinbrott.Minns Glory Days...
![]()
Magisk bra lume, da.
Hur får man friservice?![]()
Ah okej, najsUrsäkta sent svar. Nya BMW har under en längre tid sålts med tre års eller 8.000 mils fri service, vilket givetvis har tilltalat alla företag med 3-åriga avtal på leasade tjänstebilar. Sen finns det ju inte mycket som är fritt eller gratis här i livet, så du har betalat för detta i förskott då kostnaden givetvis är inbakad i nybilspriset ...
Får bli en wirre på denna utläggning.
![]()
BullsEyeMagisk bra lume, da.![]()
Det känns lite dubbelbottnat!//