Vi säger inte till nån att vi ringde varandra innan!!! :-DVilken jäkla inläggstiming!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi säger inte till nån att vi ringde varandra innan!!! :-DVilken jäkla inläggstiming!
Tyvärr ,slutade för många år sedan med jakt. Sålde av samtliga bössor med stort vedmod . Flyttade till " storstan , blev för lång till sitt egna hemmanet /jaktmarker ! //Vill du vara med och bidra brodervi kan ha delad vårdnad
![]()
Den Dykare passar dig MR EDags för lite lunch!
![]()
Jag tog min till matlagningen. Skiter i ”På spåret”..;-)
![]()
Typiskt!! Kände att jag hade en ekonomisk lösning på gång härTyvärr ,slutade för många år sedan med jakt. Sålde av samtliga bössor med stort vedmod . Flyttade till " storstan , blev för lång till sitt egna hemmanet /jaktmarker ! //![]()
Kan bara hålla med, skogen, stillhet och ögonblicket. Det är en speciell upplevelse. Men vem vet ,när frun blir pensionär så flyttar man till landet igen och det är aldrig försent att återuppta jakten framförallt " fågeljakten"//Typiskt!! Kände att jag hade en ekonomisk lösning på gång här
Jakten är trevlig, den gör mig gott i själen. Förstår ditt vemod. Var sak har sin tid.
Har du koll på när filmen om lastbilen släpps?De där samerna skräpar inte ner i alla fall. -De är ju så bra på renhållning!
Haha ingen aning?Har du koll på när filmen om lastbilen släpps?
Inte jag heller. Har bara sett trailern än så länge...Haha ingen aning?
Hahaha!Inte jag heller. Har bara sett trailern än så länge...![]()
Vet hytt, din spjuver!Hahaha!Var den lång och tradig?
Haha! Hoppas att du får en bra kväll och helg!Vet hytt, din spjuver!![]()
Detsamma, jägarbroderHaha! Hoppas att du får en bra kväll och helg!
Det är dit jag flyr undan stressen. Är verkligheten vackert, spännande och givande!!Kan bara hålla med, skogen, stillhet och ögonblicket. Det är en speciell upplevelse. Men vem vet ,när frun blir pensionär så flyttar man till landet igen och det är aldrig försent att återuppta jakten framförallt " fågeljakten"//![]()