Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Längtar något otroligt tills dagen jag får tag på den i blå urtavla. Sjukt snygg!!!!! Köpte du din ny eller begagnad? Vad fick du ge (om jag får fråga)Biltvätt!
![]()
Gratulerar!Bakar pizza och tar en öl. Blir med burrata, parmaskinka, basilika och tryffelolja. Fyller ju ändå 33 idag!
![]()
Bakar pizza och tar en öl. Blir med burrata, parmaskinka, basilika och tryffelolja. Fyller ju ändå 33 idag!
![]()
Dansbandsfredag här också...Landat i stuganTjurig kärring botas men vin och öl
![]()
![]()
Jo säringen har sabbat musiken också, skruvar möbler maniskt och tvingar mig se något hemmafruprogram med arga svarta lesbianer.Dansbandsfredag här också...
![]()
minus dansband.![]()
Gillar det bubbletFredagsmys med frun
![]()
Men ni har ju varit vid Örkelljunga och fikat så där blev det väl en svängom med tanke på " Örkelljunga skyttepaviljon"//Dansbandsfredag här också...
![]()
minus dansband.![]()