Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket lyckad tavlaChokladsås![]()
Dricker du Stout direkt ur flaskan![]()
Kvällsmat på G!
![]()
![]()
Självklart smaksak vad man gillar bäst. Personligen föredrar jag ett något kupat ölglas och aldrig direkt ur kylskåpet, då är den för kall. Stout mår bäst av att servas några grader varmare än kylskåpet, då smakar den som bästjapp... tycker den smakar sämre i glas... hur dricker du den?![]()
Saft är också gott!Inget vatten här inte
Hoppas det var för att tvätta klockan och inte drickasSkål, vatten i glaset givetvis.
![]()
Häftig bild! Man blir riktigt imponerad av hur skickliga vissa är på både motiv och teknik men jag antar att det ligger en hel del träning bakom det.Skål, vatten i glaset givetvis.
![]()
Klockan blev nyskrubbad och fräsch som en nyponros i morse. Men det blev ett nytt glasHoppas det var för att tvätta klockan och inte drickas![]()
Tack! I mitt fall måste det vara tur, Stenmark har rättHäftig bild! Man blir riktigt imponerad av hur skickliga vissa är på både motiv och teknik men jag antar att det ligger en hel del träning bakom det.
Eller som någon en gång sa, ju mer man tränar desto mer tur får man!![]()
Godmorgon KS!Tidig frukost
![]()
affe , Ska vi inte ta en bastu nån gång....?
Jag har plats i min nån dag om du är sugen... kan va kul med en Micro gtg..det var ett bra tag sen..,