Mässing
Basic
Tack, du har lärt mig ngt nyttDe har så i Japan. Man visar den finaste delen utåt (inte flärpen) när man tar upp armen och vrider klockan mot sig.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, du har lärt mig ngt nyttDe har så i Japan. Man visar den finaste delen utåt (inte flärpen) när man tar upp armen och vrider klockan mot sig.![]()

Oj, det var svårt.Var hos Jarl Sandin i Göteborg idag och testade min nästa klocka (lååångt i fram i tiden dock...). Vilken tycker ni ser bäst ut?![]()
![]()
Önskar att plånboken tillät en av varje...Oj, det var svårt.
Är inne i en vit period, efter att ha föredragit blå tavlor länge, så jag säger vit.
Hur som verkligen trevliga båda två.
Ta en av varje.![]()
Helt laglig - tillhör vårt destilleri (en vanlig dag på jobbet).Hemma-apparaten i dom finare kvarteren bör alltid vara i polerad koppar
Det är sen gammalt.
MH som i Burn my eyes?Yeeeeeeeeees, äntligen MH![]()
Nej, men gissa igenMH som i Burn my eyes?
Rätt grupp/Fel platta? Om ja, Unto the locust?Nej, men gissa igen![]()
Annat band, vilken platta vet jag dock ejRätt grupp/Fel platta? Om ja, Unto the locust?
Jag går nog bet på dennaAnnat band, vilken platta vet jag dock ej
Ledtråd: Bra mycket äldre grupp än Machine Head !
Tack.Snyggt, grattis!
Inte kul när det börjar kosta mycket att behålla de äldre bilarna.Att äga gamla bilar är aldrig ekonomiskt, det är sen gammalt!
Måste lämna in bilen för att fixa bakre bromsarna inom en månad, annars körförbud!
![]()
Inte kul när det börjar kosta mycket att behålla de äldre bilarna.
Hoppas att det går bra. Ha det gott gubben!Provtagning, sedan hem till sjukt barn dag 9![]()
![]()
Hör av mig till dig när jag letat i gömmorna.Hoppas att det går bra. Ha det gott gubben!
Stort tack, ingen stress!Hör av mig till dig när jag letat i gömmorna.