Sitter och tänker att det vore trevligt att testa en GS 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller blivit OEGNågon som blivit NWG då...
No Watch Guy alltså!
Har du haft din astrosmurf sedan du var liten ?Kvällsmat och Hockey det är grejer det!
![]()
![]()
Haha ja precis! Vem behöver två ändlänkar egentligen?Eller blivit OEG
One Endlink Guy
Klockan på egen kudde, det kallar jag stilNu blir det kväll. God natt!
![]()
Vilken jävulsk lume, är det månne ett litet kärnkraftverk inuti?GSTEEL och jag hänger i tv soffan, vid 48bast ser man dåligt i mörker. Bra med grym lume då eller mera Led än Lume för det är lång lång väg till texSeiko klass.![]()
Morgon kaffe
![]()
Kul att du hittade enFrukost
![]()
Oopps, märker att jag skriver mitt 15000:e inlägg as we speak. Det blir 2500/år och i snitt 6,84/ dag eftersom jag gick med sent januari 2014. Det ska jag inte visa för frun, hon säger bara ”get a life” haha
Det firas med en Pommac senare och 16610
![]()
Har du haft din astrosmurf sedan du var liten ?
Astrosmurf är bäst
Grattis!Oopps, märker att jag skriver mitt 15000:e inlägg as we speak. Det blir 2500/år och i snitt 6,84/ dag eftersom jag gick med sent januari 2014. Det ska jag inte visa för frun, hon säger bara ”get a life” haha
Det firas med en Pommac senare och 16610
![]()