Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Misstänker att denna ofta får sitta på armen den 25:e i månaden? Känns passande på något sätt.Närmar oss Örebro![]()
Hmmh.. Land Rover är väl tillverkaren och Range Rover är väl modellen? Vilket isåfall skulle betyda att vi båda har rättRange Rover...![]()
Funkar alltid!
Har du blekt din becel själv eller har du bara använt den mycket och länge?![]()
Va f-n den skulle ju Swizzen ha![]()
Njuter av ett vitt Göteborg med en gammal bekanting. Vi var nog inte riktigt klara med varandra än![]()
Hur känns den? Är jäkligt sugen på att klicka hem precis den varianten.Ny klocka
![]()
Kollar ut på snökaoset, vad hände?
![]()
Inget slask här!Standardmässigt slask när det snöar i Göteborg
![]()
Jäkligt bra faktiskt. Min "träffar" alla sekundmarkeringar, har riktigt bra storlek och skön på handleden. Urverket verkar bra, inte 7C46 direkt men ändå coolt med solar. Riktigt cool klocka. Klickade hem den på Klockmagasinet, kunde inte låta bli då de körde rea, 2990kr.Hur känns den? Är jäkligt sugen på att klicka hem precis den varianten.![]()
Låter ju lite för bra... Jag har ju redan en "riktig" tonfisk men jag gillar verkligen färgerna på den du har så jag är ändå sugen på att testa en. Såg också det, riktigt bra pris!Jäkligt bra faktiskt. Min "träffar" alla sekundmarkeringar, har riktigt bra storlek och skön på handleden. Urverket verkar bra, inte 7C46 direkt men ändå coolt med solar. Riktigt cool klocka. Klickade hem den på Klockmagasinet, kunde inte låta bli då de körde rea, 2990kr.
Känns som mycket klocka för de pengarna.
Haha, jag är ju fortfarande i smekmånaden om man säger såLåter ju lite för bra... Jag har ju redan en "riktig" tonfisk men jag gillar verkligen färgerna på den du har så jag är ändå sugen på att testa en. Såg också det, riktigt bra pris!
Edit: Det lumade vridringsinlägget är också sjukt najs!