Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tog en liten stek, men det kan mycket väl fortsätta ner en vecka/månad. Svåravgjort, men tror att det bästa är att ta små tuggor i detta läge.Är det inte just precis nu man ska köpa på sig och vänta iskallt ?
Min favoritmat ALLA kategorierSå här innan lön får det bli korv stroganoff.
![]()
Är det inte just precis nu man ska köpa på sig och vänta iskallt ?
Jag går i samma tankar men är nog lite för feg och framförallt lite för okunnig för att lyckas tror jag.Köpte för fullt på lunchen, men det bottnade inte där. Får väl se var morgondagen tar oss, om man ska fortsätta köpa.
"Gottegrisar på besök eller hur var det?"Vi har besök! Precis utanför köksfönstret!
![]()
![]()
![]()
Ska man inte testa olika sorter??Vinprovning, perfekt på en måndagkväll
![]()
Har du inte bandet på fel håll?Har fått nya sulor.
![]()
Har du inte bandet på fel håll?![]()
Funkar säkert på båda hållen men blir nog luftigare med de där ränderna mot handleden.
Vad skulle jag göra utan er?!![]()
Bra planerat.Ska bli skitväder med en massa snö i morgon, så jag offrade dom sista korvörena av den statliga pensionen idag istället. Tur att tjänstepensionen fyller på i morgon, men då går inte jag ut annat än med hunden ...
![]()
Det ser baske mig ut som om jeepen åker ut ur tevenTittar på gamla bilprogram.
![]()
Oled betalar sig.Det ser baske mig ut som om jeepen åker ut ur teven![]()
Det ser mer ut som en Land RoverDet ser baske mig ut som om jeepen åker ut ur teven![]()
Det har du rätt iDet ser mer ut som en Land Rover![]()