Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul med en till Slow Joe på forumet.Denna klockan är ”lite visare” än mina andra..
Laddar batteriet med kaffe och lite tidningar.![]()
![]()
Man får inte slösaVore ju synd om semlan i kylskåpet gick till spillo...
![]()
Härligt du får gärna posta resultat![]()
Ta Exp2:an på dig och sälj GMT:n till mig innan du åker!Packar för London och väljer resesällskap!![]()
Snyggt!På 70 års kalas
Ps. Det är inte jag![]()
![]()
Mycket snygg klocka! Vad är det för modell?Varit hos frisören.
Gubben som gick förbi när jag fotade kollade lite konstigt på mig
![]()
![]()
Tjenare, du var lika snabb på tillbakavägen
Tack!!Mycket snygg klocka! Vad är det för modell?
Ser bara en irriterande stor annons för BukowskisÄr det bara jag som får den stört stora reklamen på sidan nu?
Har lyckats klicka på parfymjäveln tio gånger nu och slussats vidare till deras sida...
![]()
Tackar, då har jag lärt mig något nytt även idag!Tack!!
Zelos Swordfish färgen är Teal.
Samma härSer bara en irriterande stor annons för Bukowskis
https://klocksnack.se/threads/ny-annonsplattform-på-ks.128406/Är det bara jag som får den stört stora reklamen på sidan nu?
Har lyckats klicka på parfymjäveln tio gånger nu och slussats vidare till deras sida...
![]()
Du har en helt otrolig samling @Affe, grattis! En fråga som jag kan tänka mig att alla samlare hatar, har du någon absolut favorit?
Uppdatering, i slutet av avsnittet fick man en glimt av en klocka iaf. Ser ut som en AP Kronograf ? Så jävla dåligt ställt kan han ju inte ha det när han får behålla denLigger och vilar maten till ett avsnitt av Lyxfällan.
Dyra bilar och tydligen ett antal klockor, konstigt nog pratade eller visade dom inget om klockorna.![]()
![]()