Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack! Det är roligt med utmaningar!Sjukt cool klocka, men använd den inte för mycket innan Mars. Eller du kanske vill göra det svårare än vade det redan kommer bli![]()
Riktigt cool kcontrast mellan gaddnigarna och Santosen! Att du tar grymma bilder gör ju inte saken värre.
Tack så mycket! Kul att höraRiktigt cool kcontrast mellan gaddnigarna och Santosen! Att du tar grymma bilder gör ju inte saken värre.![]()
Självklart.Glöm bara inte att dokumentera och signera!![]()
Även skönt att se någon med klockan på rätt ställe och inte nedhasad. Full pott!Tack så mycket! Kul att höra![]()
Nedhasad och bananen till handled är det som gällerÄven skönt att se någon med klockan på rätt ställe och inte nedhasad. Full pott!
Ni vet den där känslan när man har en klocka som ligger och väntar på posten...![]()
Kroppkakor är ju så otroligt gott, det var inte igår. Smaklig måltid får man väl säga då!Lunch! Lite av favvkäk faktiskt!
![]()
![]()
Men med den klockan på armen hade iaf jag inte varit så stressad!
Det beror ju på vad som ligger i packet sen är det ju alltid roligt med packetMen med den klockan på armen hade iaf jag inte varit så stressad!
Sant iofs! Svårt att överträffa den som sitter på armen tycker jag men som du säger, det är alltid roligt med paket.Det beror ju på vad som ligger i packet sen är det ju alltid roligt med packet![]()
Det har du rätt i för den är riktig braSant iofs! Svårt att överträffa den som sitter på armen tycker jag men som du säger, det är alltid roligt med paket.
Thomas SaboVad är armbandet för märke?![]()
Förlåt. Det är mitt andra som är Thomas Sabo detta har jag köpt på Smycka. Vet ej märke.Thomas Sabo
Ta Exp2:an på dig och sälj GMT:n till mig innan du åker!![]()
Paradiset! Hur är priserna?Finns som vanligt en del GMT att välja på i London, säg vilken du vill ha så fixar jag..![]()