Ja visst är det så. Från slutet av 70 blev det braglor på samma faktiskt, men rullarna från 60 talet är sisådär skulle jag säga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja visst är det så. Från slutet av 70 blev det braglor på samma faktiskt, men rullarna från 60 talet är sisådär skulle jag säga
Den blir nästa för mig!Ser just på Goldfinger![]()
![]()
Funderar på ifall jag ska koka mig en kopp thé![]()
Personligen tycker jag det ser helt off ut, men om du är glad så är det det enda som betyder någotSatte denna på läder precis och det pirrar te lite. Är jag knäpp?![]()
Vänta vänta... VAH!!!!! Önskar jag var dig nu, det kommer kännas som om du upptäckt elden!Har precis skaffat NETFLIX!
![]()
![]()
Är du på Klocksnack?Satte denna på läder precis och det pirrar te lite. Är jag knäpp?![]()
Snygg och ovanlig dinka!Denna har suttit på i nästan en vecka nu (sportlov i fjällen). Bra field watch och koolt med svarta lumen!
![]()
![]()
Det där är en riktigt cool klocka. Den enda brons-dinkan som skapar ha-begär hos migFick tillbaka min klocka idag som varit på garantiärende skicka in den utan band och fick tillbaka den med ett läderband + att den nu går perfekt.
![]()
![]()
Vi körde samma dinka idag, kul!Precis gjort första löprundan på länge, det är ingen lek
![]()