Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha nej nej nej!Tänkte öppna kylskåpet
![]()
![]()
![]()
Farligt nära handleden där!Klämmer på nyförvärvet, inte ens ställt tiden då den ändå inte ska användas innan april.
![]()
Mycket näraFarligt nära handleden där!![]()
I nästa inlägg blir det:Mycket nära![]()
Låter som ett fullt rimligt scenario om ett par dagar eller så..I nästa inlägg blir det:
- Alltså jag råkade snubbla på mattan och den bara åkte upp på armen och claspen gick igen. Sedan råkade jag ta en wrist shot när jag försökte ta av klockan i panik! Så nu är det lika bra att posta den här.
Låter som ett fullt rimligt scenario om ett par dagar eller så..
Trist, krya på dig!Feber..![]()
![]()
Inga allvarligare skador får man hoppas?Kvällstur på hästen. En kvart senare blev jag avslängd![]()
![]()
Bra därKvällstur på hästen. En kvart senare blev jag avslängd![]()
![]()
glor på samma faktiskt, men rullarna från 60 talet är sisådär skulle jag sägaViaplay har Bond the collection!
Chefen av klass och etikett och framförallt klockfadern!
Han som inspirerade till att ha en finare klocka. Legend!![]()
Ser just på GoldfingerViaplay har Bond the collection!
Chefen av klass och etikett och framförallt klockfadern!
Han som inspirerade till att ha en finare klocka. Legend!![]()
Bond är Bond, på med Seamastern och nästa helg räddad.glor på samma faktiskt, men rullarna från 60 talet är sisådär skulle jag säga