Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir tyvärr allt sämre med hyfsen.Jag och Swatchen förundras över hur många vuxna människor som bara hostar rakt ut utan att hålla för. Hur är det med hyfsen egentligen?![]()
Ja tyvärr!Det blir tyvärr allt sämre med hyfsen.
Mot Corona ska det ju vara väteperoxid i, då kan man få en sjysst ghost bezel på köpetSpritar klockan så den inte blir sjuk
![]()
Vad är detta för specialare?Sitter i bilen och är glad att jag äntligen kan posta bilder på den här
![]()
Med den där är det nog fullt möjligt.Förundrar mig över att man nästan är en OWG just nu.
![]()
Ja, risken finns.Med den där är det nog fullt möjligt.
En ny release från Squale som kommer så småningomVad är detta för specialare?ref?
Såg riktigt trevlig ut!
Nämen! Min gamla 6306a! Roligt att se!Njuter av solen!
![]()
Japp! Nu på ett svingammalt GL831. Men matchar klockans patina fintNämen! Min gamla 6306a! Roligt att se!![]()
Röstar på att den ska stanna kvar, otroligt fint samt vilken tavla alltsåSitter och överväger om denna ska få stanna eller inte... svårt val![]()