Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
	Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus. 
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Island har f:ö världens lägsta olyck-statistik när det gäller järnvägar.Övar tålamod på våra svenska tåg
![]()
Island har f:ö världens lägsta olyck-statistik när det gäller järnvägar.
Jag skulle köpa!Vad tror ni? Kickstarter nästa!
![]()
Aldrig hört nån kalla det bullfika men en seglarbulle är en bulle med kräm i mitten men den har flera namn, som krämbulle etc kärt barn har många namn som man brukar sägaSeglarbulle är det samma som bullfika ?
Såg unboxing av Urban Gentry imorse. Redan fått tag på den. Vart köpte du den?Ska hämta en vän på tågstationen
![]()
Haft den sen i DecemberSåg unboxing av Urban Gentry imorse. Redan fått tag på den. Vart köpte du den?
++ Eller hurVerkligen otroligt fina klockor! Cartier och diamanter passar som handen i handsken
Titta men inte prova![]()
Måste vara svårt att låta bliTitta men inte prova![]()

Ja, men kör man OWG så är det bäst att hålla sigMåste vara svårt att låta bli![]()
Jäklar, värsta influencern(eller vad man ska säga) ju! Jag hoppas inte att du fick den gratis för då är jag döds avundsjuk.Haft den sen i December
Ska recensera den. Squale skickade ut i förtid för att ge mig tid att bilda en uppfattning/göra videon. Enligt Squale skulle den komma först i April, men nu idag fick jag mail att det var fritt fram att publicera. Ska försöka få ihop en film i helgen.![]()