Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det var kärlek vid första ögonkastet här.Dagens bästa dinka!
Det går bra att vara OWG ser jag haha! Ha det gott gubben!
Du får dra ett inlägg i OWG mars-tråden så läderlappen får ge dig en örfil!
Haha sånt som händer när man är klocknörd! Jag tycker att det var roligt att du var med i två dagar iaf. Ha det gott gubben!Jag vet!! Hela två dagar tog det!
Dra ett inlägg i den andra tråden så vi får se läderlappen haha!Jag vet!! Hela två dagar tog det!
Att träna eller inte tränaLaddar för att sätta mig på motionscykeln, var svårt med motiveringen idag!
Vad har hänt med ringen ? Kritvita index och en så sliten ring, klorin ?Laddar för att sätta mig på motionscykeln, var svårt med motiveringen idag!
Att träna eller inte träna...det är frågan?!
En Mission Timer skulle jag gissa på.Letade fram den första klockan jag köpte (i modern tid). Legat orörd i många år.
"Mission Timer"? Vad tusan är det för klocka?
Cool! Du får gärna säga till om du ska sälja den där framöver.Jourledig och testar bandbyten på några olika klockor. Har haft svårt att hitta passande band till Heuer 3000. Grått galuchat kanske eg vore det ballaste...
Det bästa sättet!Lämnat tillbaka dator och telefon till tidigare arbetsgivare, nu står man på egna ben!
Ickedykare. Stämmer verkligen det?Pluggar dykning med ickedykare