• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kör grötfrulle idag.
FCFB7ED7-E708-4B69-AFD4-558C9FF10232.jpeg
 
Lite oannonserat kör jag ett snabbtips idag:

Pete Townshend - Empty Glass (1980)

Som ledare, gitarrist och låtskrivare i The Who behöver väl den här mannen ingen introduktion. Då han är mycket produktiv har han vid sidan om The Who även gett ut en hel bunt soloskivor av varierande kvalitet. Smaksak givetvis men jag tycker att dom här tre är bäst:
  • Who Came First (1972)
  • Empty Glass (1980)
  • White City (1985)
Att välja en av dom var som vanligt inte helt lätt så jag tog den i mitten. Prova gärna alla tre, då dom finns på Spotify.

IWC A 2020-03-24 (CD).jpg


Spotify shortcut powered by @Träff : https://open.spotify.com/album/0X8rEKkL2TupftQRrOzX4h
 
Senast ändrad:
Lite oannonserat kör jag ett snabbtips idag:

Pete Townshend - Empty Glass (1980)

Som ledare, gitarrist och låtskrivare i The Who behöver väl den här mannen ingen introduktion. Då han är mycket produktiv har han vid sidan om The Who även gett ut en hel bunt soloskivor av varierande kvalitet. Smaksak givetvis men jag tycker att dom här tre är bäst:
  • Who Came First (1972)
  • Empty Glass (1980)
  • White City (1985)
Att välja en av dom var som vanligt inte helt lätt så jag tog den i mitten. Prova gärna alla tre, då dom finns på Spotify.

IWC A 2020-03-24 (CD).jpg


Spotify shortcut powered by @Träff : https://open.spotify.com/album/0X8rEKkL2TupftQRrOzX4h
nu snackar vi musik till skillnad från skiten som pumpas ut idag, att kalla det musik är som att svära i kyrkan
 
Jahapp, då var man snart ensam på såväl tunnelbanan som kontoret. Gjorde mig imorse ”besväret” att byta vridning och band på en trevlig ryss. Passar på att njuta av denna ”CCCP 70’s style mod” idag - imorgon använder jag delarna till annat projekt. Dvs en klocka som bara finns i en dag:)
4C3195FB-C25B-42C2-B378-B6D3457DC862.jpeg
 
Tillbaka
Topp