• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Pelarn

Patek
2-Faktor
Frukost
2B86B794-86B7-41F3-AC5C-FE6DF08DF473.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Som tur är, så går det att beställa ett komplett hörn ben!

38E3968C-E121-4649-9FF0-8C0E66A9E6A0.jpeg
B7966BBD-BD3B-4523-82D5-983CF1C9B7D1.jpeg




Fina foton! Det på bambi ser ut som en tavla!
20200402_193457.jpg


Tackar! Är lite roligt att bocken alltid kommer först, lite senare brukar morsan komma med två ungar, en av varje har hon! Oftast kommer dom vid skymning, men nu har bocken varit här några mornar i rad faktiskt!


MEN sjukt läcker klocka som man inte ser allt för ofta längre :)


Tackar! Dom är dyngtrevliga, ända plumpen är att nu i efterhand, så skulle jag velat ha den matta chokladbruna tavlan istället! Att få tag i en lös tavla går, men då får du allt sätta på dig spenderbyxorna.



Avdelning “djur som halsar pa”, svarmorsan hade denna gast igar, sallsynt men ibland dyker King Cobras o Python upp oxa, detta var en rat snake, som biter o stryper ihjal byten, men ej farlig for humans.
608769F1-E0E3-4AB7-A8AF-5F7CCF6A1B4E.jpeg


Men fyyyyy faaaaaannnn vad äckligt, är så sjukt rädd för ormar, så hade det hänt mig så hade jag förmodligen dött i en hjärtattack trots att just denna orm är ofarlig för människor!


Aj då, men för "husfridens skull" säg det inte !! //;)

Det hade varit rätt väg att gå, men jag kunde inte låta detta tillfälle gå till spillo :D!


Tråkigt, får hoppas det löser sig!

TACK för omtanken! Det gjorde det faktiskt, gick att beställa, så nu har jag beställt två nya ben, är nog inte helt fel att ha ett ben i reserv!
 
Topp