Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jackpot idag @AffeKöpt lite på vinst och förlust!
Den kavajen (gissar att det är en linnekavaj?) hade jag betalat en och annan krona för. Mycket sommarkänsla i den! Och klockan passar perfekt till!15 grader och sol! Äntligen!
Rackarns vad med utrustning för en knäckemacka.Dags att fixa en knäckemacka!
Gratulerar!Ha Ha, idag firar jag att det är första dagen på 2v som jag kan ha en klocka på mig!!
Till vadå? Nyfiken.Då börjar vi så sakteliga räkna ner
Hemgång, mer spännande var det inteTill vadå? Nyfiken.
Du plockade hem lite gott och blandat som synes ! //Lite paketöppning så här på tisdagsmorgonen är aldrig fel! Fick hem grejerna jag ropade hem på Kaplans Lilla Klockor i torsdags!
Lite Tropicband i olika storlekar. 18mm längst till vänster ska sitta på OLMAN jag köpte i höstas.
Breitlingspänne och en dykarförlängning till en SD, borde även funka på Submariners länkarna.
Var faktiskt bara ute efter Camelen, men det slutade att jag klickade hem 9 objekt!