• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På väg till Barcelona mellanlandade vi i Geneve och här fanns förstås allt, men prislapparna hade de gömt.
tyny6a7a.jpg
yqu5y9a3.jpg
ymu9yby6.jpg

Men denna nya Colt frågade jag om, samtidigt som jag viftade med min egna Chronococpit, priset är i euro efter tax-avdraget, men den ärlige betalar ju då 25% moms hemma.
epyhepap.jpg
gehujyvy.jpg

I en väl vecka lyckades jag, medelst stora mängder Echinagard och vitt vin, hålla min Mancold stången, men i onsdags kväll förlorade jag kampen. Jag kände mig så stark under förmiddagen men löppasset på kvällen blev förmodligen droppen som fick bägare att rinna över. Ni som åkt på detta tidigare vet ju hur fruktansvärt, och orättvist, denna hemska sjukdom slår. Här ligger jag i soffan med uppåt 37,7 graders feber, snuva, och ont i huvudet...
sa5u5eby.jpg

Skickat från min Sinclair Spectrum

Hmm bara en distributör kvar nu.. Faan, kan man sparka ut den jäveln? Vill ju åka ut til Schipol och köpa alkohol och kolla klockor!!!:-/
image.jpg

Tänker på dig när vi sitter på stranden i Barcelona och inmundigar käk och en liter Sangria, trodde vi men det var visst 1,5 och starkare än vad jag kom ihåg. Men vad göra när två glas kostar 10 Euro och 1,5l 13 Euro.
Inser dessutom att det bara är att gå tillbaka till hotellet efter badkläderna.
adyru7u7.jpg
5a2ezyga.jpg

Tänker på dig när vi sitter på stranden i Barcelona och inmundigar käk och en liter Sangria, trodde vi men det var visst 1,5 och starkare än vad jag kom ihåg. Men vad göra när två glas kostar 10 Euro och 1,5l 13 Euro.
Inser dessutom att det bara är att gå tillbaka till hotellet efter badkläderna.
adyru7u7.jpg
5a2ezyga.jpg
Se till att ta en drink på takbaren på Hotel H 1898 kanon!! Även Tapas på Mundial Bar är ett måste!!!!!

På väg hemåt. Ska bara slänga in lite bärs i kylen, sedan bär det av på lite after work i trakten kring Järntorget, Gbg. Nästa vecka ska denna klocka få resa till Rob i huvudstaden. Tanken är att pimpa skönheten lite :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tillbaka
Topp