Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänker mig en färgblind snubbe som tror att han har en helt vanlig, grå G-shock.Lämnar på skolan
![]()
Snygg! Vad är det för någon? Berätta gärna lite om denOch pluggandet fortsätter...
![]()
Kallar du mig färgblind? Bättre med ”grå”? Har dock ingen annan G-shock..Jag tänker mig en färgblind snubbe som tror att han har en helt vanlig, grå G-shock.![]()
Nej nej nej. Det var ett skämt!Kallar du mig färgblind? Bättre med ”grå”? Har dock ingen annan G-shock..
![]()
Så där minns jag att klockorna såg ut i reklamfilmerna på tv4 när jag var ung.Gräver upp häck med -Gräva upp häck beater -
![]()
Väldigt mycket kärlek särskilt som min vovve blir lite svartsjukMen du får mycket kärlek iaf![]()
Svårt att ge ett ordentligt betyg efter första grillningen, men kvalitetskänslan är bra och gedigen. Jobbade upp till 300c med ”lite” kol. Och höll sedan värmen länge!Betyg på den? Funderar på samma modell nämligen... Klockan har jag redan![]()
Den där är riktigt charmig!He int pjåkit vädra (eller som det också heter det är väldigt fint väder idag)
![]()
Ja vi trivs väldigt bra ihopDen där är riktigt charmig!