Är och får på sommardäcken med vovven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt att höra! Vad är det för ras? Neva?Tack för dom vänliga orden! Visst är det så, Han kom in för en stund sedan, då hade han varit borta i 10 tim, normalt brukar han gå in och ut flera gånger om dagen! Man blir lite orolig, då vi har räv som stryker omkring här på nätterna!
För tillfället så ligger han i mitt knä, och det känns skönt!
![]()
![]()
Uppdatering: BMW sa att lyktorna var i princip perfekt justerade och fattade inte varför Bilprovningen anmärkt det. De justerades 2mm upp. Killen sa att bilarna som kommer från fabriken har sämre lyktjustering än min bil har så han blev lite fundersam angående varför Bilprovningen hade gett mig den anmärkningen....Väntar...
![]()
![]()
Good luck, vi vill ha recension och träningstips baserat på hur det går
Nu jävlar börjar vi träna![]()
![]()
Vill minnas att detta va den första flaska single malt jag någonsin köpte.. någonstans tidigt 90-talPassade på att införskaffa en favorit till torsdagskvällens traditionella Whiskybalansering när jag var och handlade tidigare idag ...
![]()
För att lura åt sig pengar?Uppdatering: BMW sa att lyktorna var i princip perfekt justerade och fattade inte varför Bilprovningen anmärkt det. De justerades 2mm upp. Killen sa att bilarna som kommer från fabriken har sämre lyktjustering än min bil har så han blev lite fundersam angående varför Bilprovningen hade gett mig den anmärkningen....
Har ni någon aning varför jag fick en anmärkning trots att BMW säger att justeringen är perfekt?
Haha ja det är minst sagt en mycket konstig grej. Nej ingen efterkontroll. Jag hade aldrig märkt något, BMW sa att jag inte ens kommer märka av dessa 2mm de höjt nu, för de var redan i princip perfekta innan.För att lura åt sig pengar?
Men du skulle inte på någon efterkontroll? Då hade jag inte brytt mig om att justera det ens(om det inte stör)
Fick du pröjsa BMW för att dom kollade på det?
Kanske en affärsidé ?Uppdatering: BMW sa att lyktorna var i princip perfekt justerade och fattade inte varför Bilprovningen anmärkt det. De justerades 2mm upp. Killen sa att bilarna som kommer från fabriken har sämre lyktjustering än min bil har så han blev lite fundersam angående varför Bilprovningen hade gett mig den anmärkningen....
Har ni någon aning varför jag fick en anmärkning trots att BMW säger att justeringen är perfekt?
BMW vägrade ta betalt så jag vet inte vem som tjänar pengar på detta. Fick inget krav på efterkontroll heller utan killen på Bilprovningen sa bara att jag bör fixa det hos verkstaden snarast...Kanske en affärsidé ?![]()
Kul certina!![]()
Långprommis med min Certina DS Royal idag. Köpte den 2010 för att det är praktiskt med en quartz ibland...