• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Är och får på sommardäcken med vovven :)
IMG_20200507_150402.jpg

Tack för dom vänliga orden! Visst är det så, Han kom in för en stund sedan, då hade han varit borta i 10 tim, normalt brukar han gå in och ut flera gånger om dagen! Man blir lite orolig, då vi har räv som stryker omkring här på nätterna!

För tillfället så ligger han i mitt knä, och det känns skönt!

14A95139-EF97-4332-BB9F-12FF9CD5134A.jpeg
D69ACA8F-C4A3-4EFD-8B31-121268CA0AAF.jpeg
Härligt att höra! Vad är det för ras? Neva?

Uppdatering: BMW sa att lyktorna var i princip perfekt justerade och fattade inte varför Bilprovningen anmärkt det. De justerades 2mm upp. Killen sa att bilarna som kommer från fabriken har sämre lyktjustering än min bil har så han blev lite fundersam angående varför Bilprovningen hade gett mig den anmärkningen....

Har ni någon aning varför jag fick en anmärkning trots att BMW säger att justeringen är perfekt?

Senast ändrad:
Uppdatering: BMW sa att lyktorna var i princip perfekt justerade och fattade inte varför Bilprovningen anmärkt det. De justerades 2mm upp. Killen sa att bilarna som kommer från fabriken har sämre lyktjustering än min bil har så han blev lite fundersam angående varför Bilprovningen hade gett mig den anmärkningen....

Har ni någon aning varför jag fick en anmärkning trots att BMW säger att justeringen är perfekt?
För att lura åt sig pengar?
Men du skulle inte på någon efterkontroll? Då hade jag inte brytt mig om att justera det ens(om det inte stör):)
Fick du pröjsa BMW för att dom kollade på det?

För att lura åt sig pengar?
Men du skulle inte på någon efterkontroll? Då hade jag inte brytt mig om att justera det ens(om det inte stör):)
Fick du pröjsa BMW för att dom kollade på det?
Haha ja det är minst sagt en mycket konstig grej. Nej ingen efterkontroll. Jag hade aldrig märkt något, BMW sa att jag inte ens kommer märka av dessa 2mm de höjt nu, för de var redan i princip perfekta innan.

Nej, BMW-killen sa att han inte ville ta betalt då de i princip inte gjort någonting på min bil haha :)

Kanske en affärsidé ? :meh::grumpy:

Tillbaka
Topp