Riktigt snyggt! Ska kanske ta och fixa en sådan jag ocksåFixa lite klocklåda![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt! Ska kanske ta och fixa en sådan jag ocksåFixa lite klocklåda![]()
![]()
Den är riktigt tuff! Hoppas bara jag lyckas skära ut o greja så det blir braRiktigt snyggt! Ska kanske ta och fixa en sådan jag också![]()
Du har en bra kniv iallafallDen är riktigt tuff! Hoppas bara jag lyckas skära ut o greja så det blir bra![]()
![]()
Har kikat på den Tudorn många gånger, är den 38 mm?Kalvfile till middag idag.![]()
Nej den är 40 mm.Har kikat på den Tudorn många gånger, är den 38 mm?
Kan instrumenten ge olika utslag ?BMW vägrade ta betalt så jag vet inte vem som tjänar pengar på detta. Fick inget krav på efterkontroll heller utan killen på Bilprovningen sa bara att jag bör fixa det hos verkstaden snarast...
Såg inga instrument som BMW:s hos Bilprovningen, såg mer ut som att de tittade i en spegel som var framför bilen...Kan instrumenten ge olika utslag ?![]()
Låter som en godtycklig mätning av bilens ljusbild.Såg inga instrument som BMW:s hos Bilprovningen, såg mer ut som att de tittade i en spegel som var framför bilen...
Läraren spelar nog mindre roll. Det absolut viktigaste är alltid motivation.Absolut, men det är ju pinsamt hur dålig min klass är (jag tror att faktiskt mindre än 30% fick F denna gången). Sedan hjälper det inte att läraren är värdelös.
Riktigt trevlig pjäs!Hemkommen och dags att påbörja en torsdagsmiddag.![]()
Är tillochmed till salu !Riktigt trevlig pjäs!
Nu blir det Netflix!
![]()
![]()