Ut i solen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja dom är fina. Och prisvärda.Trevliga, de där ORIS. Skönt med sol nu. Klockor ska betraktas i solsken!![]()
Fick vibbar att du går på Lejonströmsbron i Skellefteå, men så är väl inte fallet? Det var broräcket som väckte min vibb.//Promenad till affären. OWG material, denna GS![]()
Är det att flyga en "Vulcan Bomber" ? //Bygger upp äventyrslusten inför helgen
![]()
Mycket bra gissning! Detta är en mindre variant, bara några hundra meter därifrånFick vibbar att du går på Lejonströmsbron i Skellefteå, men så är väl inte fallet? Det var broräcket som väckte min vibb.//![]()
Härligt att se 0 kmh på hastighetsmätaren när bilden tas.Idag blev det en sväng till vackra Kullaberg och Mölle![]()
![]()
![]()
Ska stämma. Köpt av mig för några år sedan och enligt berättelse (samt kvitto) vara köpt och tillfixad i Hongkong.
En något udda fågel, men som är i mitt tycke är något mer intressant än en std.
Jag gick till fots till Kullaberg från Mölle t.o.r. för ett par år sedan. Mycket vacker plats, troligen en av de mest svenska platser som finns.Idag blev det en sväng till vackra Kullaberg och Mölle![]()
![]()
![]()
Den klockan är ett av de bästa retrosläppen på senare år. Jag gillar glappet mellan länk och boett.Ser på när den yngsta "tvättar händerna med saft för att kunna knäppa med fingrarna" och firar in eftermiddagen med ett glas portugisiskt![]()
Jag tycker den är härlig, och håller med att den kittlar. Köpt här på forumet för ett tag sedanDen klockan är ett av de bästa retrosläppen på senare år. Jag gillar glappet mellan länk och boett.
Tyvärr bara fix med båtenÄr det att flyga en "Vulcan Bomber" ? //![]()
Har traskat många gånger " broarna runt" på sommaren i "Staaan" Frun kommer från en av byarna i närheten och Svärmor bodde de sista åren i Centrum nära Parkbron. Ha ,de //Mycket bra gissning! Detta är en mindre variant, bara några hundra meter därifrån![]()
gratulerarFyllde 30 igår, så idag har jag blivit kidnappad till Western Farm där vi kört Western ridning, 3-kamp och nu varva ner lite innan middagen
![]()
Tackgratulerar
Ser ut att vara väldigt hög alkoholhalt på den ölen duFyllde 30 igår, så idag har jag blivit kidnappad till Western Farm där vi kört Western ridning, 3-kamp och nu varva ner lite innan middagen
![]()
Fantastisk öl dock...Ser ut att vara väldigt hög alkoholhalt på den ölen du![]()