Bör klara en regnskur den där också!
När det gäller djup finns det bara en klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bör klara en regnskur den där också!
Intressant dokumentär. Har du sett " Patty Hearst" dokumentären ? Om inte ,rekommenderar den.//Varvar ner med en dokumentär om klanen Kennedy
Inte än men den står på turIntressant dokumentär. Har du sett " Patty Hearst" dokumentären ? Om inte ,rekommenderar den.//
Sitter riktigt braNu är klockan inte ”min” än, men det är bara en teknikalitet än så länge. Den är min själsligt, och vad är egentligen ägande?
Skämt åsido.
Var och provade ny klocka idag som jag tänker köpa om jag får fast anställning. 95% säker på Oris Big Crown Pointerdate med röd urtavla. Kändes ruggigt bra på.
LNär man inte blir insläppt i Danmark...
får man kompensera.
är totalt insnöad på The Kennedys, sett allt läst allt. Märklig familj.Varvar ner med en dokumentär om klanen Kennedy
Ja så nära kungligheter man kan komma utan att vara kunglig, mordet på jfk är rätt så intressant, likadant brödernas eventuella inblandning i Marilyn Monroes dödL
är totalt insnöad på The Kennedys, sett allt läst allt. Märklig familj.
Vilket är ämnet?Vi drämmer av en rättsvetenskaplig uppsats.
Njae.
Och du köper den vart ?
Eh, Ambassaders och konsulats okränkbarhet i förhållande till rätten till liv - typ.Vilket är ämnet?
Jo finns mycket att fundera över. Ted Kennedy med sin bilolycka och sen långa politiska karriär, ja många intressanta levnadsöden.Ja så nära kungligheter man kan komma utan att vara kunglig, mordet på jfk är rätt så intressant, likadant brödernas eventuella inblandning i Marilyn Monroes död
Var nån som sa att det vilar en förbannelse över den familjen och man kan onekligen börja undraJo finns mycket att fundera över. Ted Kennedy med sin bilolycka och sen långa politiska karriär, ja många intressanta levnadsöden.
Jag var i Hyannis förra sommaren och besökte då detta museum. Spännande.L
är totalt insnöad på The Kennedys, sett allt läst allt. Märklig familj.
Vendelsfridsparken?Det fick bli en paus till hundrastgården
nej detta är i nordöstra skåneVendelsfridsparken?
Sjysst! Blev det Panasonicen?Fan vem vet, med lite tur så kan jag få hem min nya TV jag köpte idag!
Sjysst! Blev det Panasonicen?