BRATTÅS
Silver
Mäktigt och helt underbart.Fantastisk orkester, skulle sett dem med Madame i Köpenhamn om de inte varit för coronan
Ytterligare favorit jag skulle vilja uppleva live:
Mäktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mäktigt och helt underbart.Fantastisk orkester, skulle sett dem med Madame i Köpenhamn om de inte varit för coronan
Ytterligare favorit jag skulle vilja uppleva live:
Mäktigt
Haha det låter braHvis alle reiserestriksjoner mellom Sverige og Norge oppheves og WHO erklærer offisielt på sin egen hjemmeside, at Covid-19 pandemien er over innen 21. mai 2020 kl. UTC 10:23 AM, så bytter vi.
Jag hoppas att har känt dig som en " träpatron" på detta anrika hotell. Enligt vissa uppgifter, skall någon ung löjtnant skall ha ridit upp i stora trappen i hotellet. Det är en skröna, dock en ponny har använt trappen och fick sedan tas ner via bagagehissen.//Firar min födelsedag med att äta hotellfrukost tillsammans med hustrun på anrika Hotell Knaust.
Här "gossas" det minsann! //Hälsar på min kattpolare Gunnar som bor i en traktor...
Brukar gå förbi och plocka några fästingar när hon(!) Är hemma.
Sluta suktas!Idag blir det backträning med flygaren!
Läcker den där. Ref?Idag blir det backträning med flygaren!
Tack!Gratulerar
Ja trappen är riktigt fin. Spegelsalen där frukosten serverades inte dum den heller. Bodde för första gången på översta våningen med synliga takbjälkar. Riktigt bra hotell.Jag hoppas att har känt dig som en " träpatron" på detta anrika hotell. Enligt vissa uppgifter, skall någon ung löjtnant skall ha ridit upp i stora trappen i hotellet. Det är en skröna, dock en ponny har använt trappen och fick sedan tas ner via bagagehissen.//