• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Glycine Sub på mesh.

combat_sub_white4.jpg

combat_sub_white2.jpg

Tack. Jag är nöjd:)
Kul att kunna variera lite!

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1359795804.482652.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1359795804.482652.jpg
    49.8 KB · Visningar: 161
Underskattad allmänt, ja definitivt, men av de som äger en måste jag nog säga - väldigt uppskattad....
Det var den här modellen som fick upp mina ögon för att det faktiskt fanns Seikos som inte var quartzkronografer och som kostade lite över det vanliga. Lite speciell design kan man ju lugnt säga.

Gillar att den är i titan, gör att den inte alls känns på armen trots sin storlek.

Aurum skrev:
naggge skrev:
Lekstuga ikväll :D
Nu ligger delarna och badar i ultraljudstvätten.
@naggge , det var du som knep Omegan jag blev förvirrande förtjust i? Var den 35 mm? Tänkte mattborsta hela uret... :D
Om du menar den förtvivlat slitna SMPn från Göteborgs pantbank så ja :)
Håller på och ska göra ungefär samma sak.. Ska bara lyckas få bort ringen. Sitter så förbenat jäkla hårt.
Större än 35 tror jag men ska undersöka närmre när jag är hemma igen. Har bara haft fokus på att få den ren just nu :)

Kolgrillen med Pepsi Diver!

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1359805873.989136.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1359805873.989136.jpg
    141.6 KB · Visningar: 288
VjxoTJ3.jpg

Köpte den som en "62-mas"-moddad med Coke-bezel (markering upp till 24),
men tog bort bezeln när jag insåg det idiotiska att ha en 24h-bezel utan 24h-visaren :)

idag var det lite solsken vilket bidrog till riktigt bra lume....

Bilagor

• IMG_2686-2 (1075x806).jpg
    IMG_2686-2 (1075x806).jpg
    78.8 KB · Visningar: 257
Tillbaka
Topp