80talisten
I wish a could afford a real gold Rolex!
Tänkte belysa eran tillvaro lite...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wii skrev:Lite PO på sharkmesh…gör sig riktigt bra =)
![]()
![]()
Hehe tänkte samma sak sen efter jag lagt in bilden.. Jaja shit happens...CaptainOats skrev:dumt att göra tummen ner då![]()
Seikoman87 skrev:Idag får sarben följa med å tvätta
![]()
CaptainOats skrev:Seikoman87 skrev:Idag får sarben följa med å tvätta
![]()
Hur nöjd är du ?![]()
Seikoman87 skrev:CaptainOats skrev:Seikoman87 skrev:Idag får sarben följa med å tvätta
![]()
Hur nöjd är du ?![]()
Det går inte att beskriva i ord![]()
Har samma problem med min Sarb059. Skulle funnits en tredje microjustering!micke_s skrev:Enda minuset är att jag inte får till storleken på länken till 100%, tar bort 2 st länkbitar och den sitter ett par mm tajt, ta bort 1 och den sitter alldeles för löst... Skulle varit grymt med 3 micro adjustments!
//Micke
Tack!Rossi skrev:Camo00, grymt coolt kort!
Målarn skrev:Jag är KÄÄÄÄÄÄR :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
![]()
Rossi skrev:Camo00, grymt coolt kort!
Målarn skrev:Jag är KÄÄÄÄÄÄR :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
![]()
Den är så läcker den modellen! Mellan vilka år tillverkades den?emilarne skrev:Kör Ol´blue idag...
The Pell skrev:Vabbar. Då behövs något stryktåligt!
![]()
jabla skrev:The Pell skrev:Vabbar. Då behövs något stryktåligt!
![]()
Det bruna präglade läderbandet klickar inte för mig, föreslår ett blått lädernato![]()
micke_s skrev:Enda minuset är att jag inte får till storleken på länken till 100%, tar bort 2 st länkbitar och den sitter ett par mm tajt, ta bort 1 och den sitter alldeles för löst... Skulle varit grymt med 3 micro adjustments!
//Micke
CaptainOats skrev:micke_s skrev:Enda minuset är att jag inte får till storleken på länken till 100%, tar bort 2 st länkbitar och den sitter ett par mm tajt, ta bort 1 och den sitter alldeles för löst... Skulle varit grymt med 3 micro adjustments!
//Micke
Exakt samma sak här, synd att den inte har mer adjustments, skulle vilja ha ett par mm lösare.
Skulle vara smutt om vi hittar ett bättre clasp med fler möjligheter som Yonsson skrev.
Det är just den där gröna tavlan som gör dig alldeles grön av avvund!! ----> :mrgreen: <---- och förmodligen dom flesta andra KS:are...BluesmanV8 skrev:Målarn skrev:Jag är KÄÄÄÄÄÄR :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
![]()
Nu är jag förbannat trött på den där!
Lägg in en närbild på din kvinna istället![]()
Fast med den gröna tavlan så kanske man kan uthärda Rollen några minuter per dag![]()
Observera nu mina winksmileys!
The Pell skrev:Den är så läcker den modellen! Mellan vilka år tillverkades den?emilarne skrev:Kör Ol´blue idag...