• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tänkte belysa eran tillvaro lite... :)

file.php

Nu blir det SARB orgie!

//Micke

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1359820486.198664.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1359820486.198664.jpg
    77.7 KB · Visningar: 224
Enda minuset är att jag inte får till storleken på länken till 100%, tar bort 2 st länkbitar och den sitter ett par mm tajt, ta bort 1 och den sitter alldeles för löst... Skulle varit grymt med 3 micro adjustments!

//Micke

micke_s skrev:
Enda minuset är att jag inte får till storleken på länken till 100%, tar bort 2 st länkbitar och den sitter ett par mm tajt, ta bort 1 och den sitter alldeles för löst... Skulle varit grymt med 3 micro adjustments!

//Micke
Har samma problem med min Sarb059. Skulle funnits en tredje microjustering!

Cool pistolkniv!

Nu är du är pappaledig så får du besöka Myronas i hjortis. Tog en kass men
säljande bild på deras knivhylla idag!
5544CB8E-1623-42D1-A638-C2A006444701-18942-000016B6DCB2C0F0.jpg

/John R

Exakt samma med min SARB. För lös eller för tight. Kommer troligtvis lösa det med ett nytt spänne med fler justeringsmöjligheter, eller med ett nytt läderband. Gillar den dock på länk.

micke_s skrev:

//Micke

Exakt samma sak här, synd att den inte har mer adjustments, skulle vilja ha ett par mm lösare.
Skulle vara smutt om vi hittar ett bättre clasp med fler möjligheter som Yonsson skrev.

CaptainOats skrev:
micke_s skrev:

//Micke

Exakt samma sak här, synd att den inte har mer adjustments, skulle vilja ha ett par mm lösare.
Skulle vara smutt om vi hittar ett bättre clasp med fler möjligheter som Yonsson skrev.

Exakt samma problem här med ^^ Skulle vilja ha lite större !

BluesmanV8 skrev:
Målarn skrev:
Jag är KÄÄÄÄÄÄR :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

20130202_1232490_zpscaf73c62.jpg

Nu är jag förbannat trött på den där!
Lägg in en närbild på din kvinna istället ;)

Fast med den gröna tavlan så kanske man kan uthärda Rollen några minuter per dag ;)

Observera nu mina winksmileys!
Det är just den där gröna tavlan som gör dig alldeles grön av avvund!! ----> :mrgreen: <---- och förmodligen dom flesta andra KS:are... :)

Tillbaka
Topp