• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tar en kopp...

20200518_194402.jpg

Coffee time - Nezumi time

09B21E73-BC1B-48B6-90D2-788E4BF682A4.jpeg
1FB66237-019A-4B02-8F07-601D73221DC3.jpeg

@RicVin :)
Sorry... No more coffee for me!! Det är vatten och katt som gäller :)
AFAB00E0-7525-4839-B825-AF70F6D35CD9.jpeg

Skulle iofs kunna tända ljusstaken du skymtar uppe till vänster. Men det betyder att jag måste röra mig. Det i sig betyder att katten kan ta mitt ena ben för att jag stör... Blir inge ljus...:)

Det har varit lite väl mycket kända artister på sista tiden, så idag tar vi oss ut på djupare vatten ...: ;)

Drifting Sun - Planet Junkie (2019)

Vad får man om man tar två fransmän som i början på 90-talet flyttar till England av oklar anledning och tussar ihop dom med ett par engelska instrumentalister och en amerikansk sångare? Jo, ett melodiskt snällprogband som går under namnet Drifting Sun. Efter två skivor som gick obemärkt förbi under andra halvan av 90-talet lades projektet på is. Som tur var och med lite nytt folk inblandat väckte man år 2015 liv i bandet igen med det utmärkta albumet Trip the Life Fantastic. Tre ytterligare album har följt, där deras senaste är dagens tips. Jämfört med deras tidigare skivor är den här lite mera polerad och lättillgänglig, men samtidigt fylld med vacker musik framförd av mycket duktiga musiker. Gillar du det du hör så finns alla deras skivor på Spotify.

Rolex GMT 2020-05-19 (CD).jpg

Spotify shortcut powered by @Träff : https://open.spotify.com/album/252UsTNcQVjrHQHe5jtitN

Tar en morgonkaffe och funderar på hur jag ska få tiden att räcka till i helgen. Igår annonserade styrelsen i fallskärmsklubben att det är försiktig hoppstart för medlemmar. Har en sjuk abstinens men många praktiska grejer som kommer ivägen. Nu är det iofs hela 2 dagar (fulla med jobb) kvar så vi får väl se :p.
FE147998-5AAB-40CA-86EE-511309A88E0C.jpeg
:omega:

Tillbaka
Topp