• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På väg till stugan för långhelg
20200521_101302.jpg

Latjar lite med nya TVn.

FB59D8D7-33EE-4791-BF49-DCAB9863421A.jpeg
08012C7D-B585-4A76-AD3D-17A085071C24.jpeg

Snyggt, ser ut att sitta fint trots problemen!

TACKAR! Efter mycket möda och stort besvär, så sitter den där den ska, men det satt hårt inne!

Bättre sent än aldrig antar jag. :p
Nöjd ? Kul med oled!:)
Skaffa 4k konto på Netflix om du inte redan har det och dra på någon uhd/dolby vision film!

Tackar! Hehe...dom säger det, i detta fallet så trodde jag faktiskt åt det sistnämnda! Så här långt så känner jag mig nöjd, fast om jag ska kunna köra teven fullt ut, så måste det investeras i både ny 4K receiver och en 4K Blu-ray. Tanken är att uppgradera NETFLIX kontot snarast.

Kan säga att jag har en del med DSV att göra till vardags och du är långt ifrån ensam med förseningarna... De är värdelösa på att leverera i tid, kolla bara deras trustpilot...

OK! Pratade med Hembiobutiken som jag köpt TVn av, dom börjar tröttna rejält på denna leverantör. Enligt han jag pratade med, så kollar VDn på andra partner för framtida leveranser. Sa det till han jag pratade med, att om dom i fortsättningen skulle skicka med DSV, så skulle nog jag tänka efter både en och två gånger innn jg la en order hos dom. Tråkigt, men sant!

Hur är upplevelsen hitintills?

Den är positiv, har provat alla enheter jag har inkopplat till min receiver, det vill säga; PS4 = NHL19, Oppo Blu-Ray, Apple TV, nu finns ju Netflix och SVT-Play på TVn men om man ska kolla andra streaming leverantörer så är det ju Apple TV som gäller. Att spela TV spel funkade bra, inga eftersläpningar här inte. Förinställda bild alternativet för spel funkade klockers.[/QUOTE]

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp