Snyggaste tavlan jag sett nån gång!Påbörjat toppdress för renovering av grösmattan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggaste tavlan jag sett nån gång!Påbörjat toppdress för renovering av grösmattan![]()
åbro 7,3 botar vilken söndagsångest som helstSöndagsöl i solen
![]()
Yup helt otrolig tavla. är ju helt klart GS starkaste sida att arbeta med läckra tavlor.Snyggaste tavlan jag sett nån gång!
Den ser ut som om den kom från "Indiana Jones" filmen! Grattis till en sådan skönhet!Yup helt otrolig tavla. är ju helt klart GS starkaste sida att arbeta med läckra tavlor.
Finns tre utförande på denna som släpptes i 20 jubileum till 9s verket. blå brun och vit.
Det gäller att passa tiden, det mår man bra av.Marginellt försenat 3-fika, givetvis med en bit sockerkaka ...
![]()