Kliver ut från garderoben och kör Breitling idag!
Breitling Wings.
![]()
Här luftas det Breitlings på löpande bandI väntan på Airman får man köra den andra flygarn.![]()
Skickat från iPhone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kliver ut från garderoben och kör Breitling idag!
Breitling Wings.
![]()
Här luftas det Breitlings på löpande bandI väntan på Airman får man köra den andra flygarn.![]()
Skickat från iPhone
Ser riktigt trevligt ut. Själv ligger jag hemma och är (avund)sjuk![]()
Tar en kall på hotellets takterrass. Frankrike, Nice, nice!!!!
Guess who's back, yes she's back. My darling companion, Tissot Lisboaaaaaaaahaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!
![]()
Härligt nu snackar vi klocka!
Nu och nu, var tidigare idag! Spontanbesök på urmakarskolan i Motala! Fick vara med på en lektion! Tackar Echo Delta för genomgång! Blir definitivt mer besök där!![]()
Permanentbytt?
Mitt första nyköp hos våra vänner Rob E (väntar på rätt tavla).![]()
![]()
Haft denna länge nu....![]()
Ja, jag hade möjligheten att välja den nya men tycker verkligen att den här är bättre balanserad just pga datumfönstret.Jag valde också den "gamla" isf. master coaxen med polerade mittlänkar och avsaknad av ram på datumfönster. Bra val.
Fick den sista blåtavlade hos Ericssons ur för en månad sedan.
Vad pratar vi för kakor? Jag gillar kakor!
Gillekakor ger många likesVad pratar vi för kakor? Jag gillar kakor!