Andreasbr414
Basic
Du är grymm affe, alltid kul att följa dina projekt!Dags att ta kväll!
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är grymm affe, alltid kul att följa dina projekt!Dags att ta kväll!
![]()
![]()
![]()
Exotiskt att se KS:are I Blekinge!
Är det någon av er som har problem när ni ska ladda upp bilder via mobilen! När jag väljer bild, så blir jag utkastad från forumet. Tidigare idag så funkade utan problem...
Åhh kärlek man kommer ihåg känslan när man skruvade munstycket och moppen varvade ur.Minns faktiskt inte om det var 5 1/2, eller om det var en upptagen 50cc bara. Men sitter 15mm Bing, något effekt-system och lite annan drevning. Går väl runt 60km/h i alla fall.![]()
Grattis! Hoppas vädret blir grymt!Nu har semestern börjat.![]()
Härligt, där växte jag upp ,en fin liten stad.
Fotbad i Härnösand.![]()
Växte upp där jag med, många fina badplatser finns det, sämre med jobb tyvärr.Härligt, där växte jag upp ,en fin liten stad.
När flyttade du , jag flyttade 1985.Växte upp där jag med, många fina badplatser finns det, sämre med jobb tyvärr.
Flyttade inte förrän -92 så det var lite senare. Kan sakna stan ibland.När flyttade du , jag flyttade 1985.
Jag med men är uppe några gånger per år och besöker mamma.Flyttade inte förrän -92 så det var lite senare. Kan sakna stan ibland.
Klocka från Schweiz, cigarr från Dominikanska och Tequila från Mexico!![]()
![]()
Du är grymm affe, alltid kul att följa dina projekt!![]()
Tråkigt! Inga problem här, tyvärr, om man ska uttrycka sig så, så det verkar inte vara övergripande..
Godmorgon @Affe. Ha nu en riktigt trevlig lördag och det tillsammans med "vedbodsprojektet" som du genomför.//![]()
Godmorgon @Affe. Ha nu en riktigt trevlig lördag och det tillsammans med "vedbodsprojektet" som du genomför.//Fördelen med att gått och blivit gubbe! Är att man får fler timmar att göra något vettigt på ett dygn, då man alltid vaknar tidigt på mornarna numera!
![]()
![]()
![]()
![]()