Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt timing - do it.Funderar på om jag ska göra något åt den ojämna gräsmattan innan regnet kommer i eftermiddag ...
![]()
![]()
Vilken bild!Utanför Smögen - Klipptältning![]()
Hatten av-Västkusten har den bästa solnedgångarna, inget snack.Utanför Smögen - Klipptältning![]()
Jag hade klädnypa på näsan så det var ganska lugnt. Men det var lite kallt en bit ner så man skulle haft jacka på sig...Jag hopps du höll för näsan tillräcklig länge när du dök ” de däringa ” 1000 ” m.//![]()
Imponerande ljus som tog sig ner dit ocksåJag hade klädnypa på näsan så det var ganska lugnt. Men det var lite kallt en bit ner så man skulle haft jacka på sig...![]()
En sjusärdeles vacker GP.Semester![]()
Funderar på om jag ska göra något åt den ojämna gräsmattan innan regnet kommer i eftermiddag ...
![]()
![]()
Sjukt vacker klocka!Semester![]()
Haha!!! Är det fyllkajor eller fasaner?![]()
Hemma efter golfrundan. Två birdies blev det och ett gäng par likså, så jag skall inte klaga. Strids- sov 1 h. Bytt klocka , kaffe och nyläst dagens tidning, vad mera göra idag= Ingenting! Ha,re//
(Ps: @RicVin , det var ett fasans liv i höggräset även idag!)