Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Affe, Affe..., jag är 66 år och i den åldern hålls man icke med idoler, men ta mig tusan om du ändå inte är en idol. Respekt!Gött och vara klar, sista biten på plats! Imorgon ska jag till och börja isolera!
![]()
![]()
![]()
![]()
Gillar att du passar på att hänga lite på ks i lugn och ro![]()
På restaurang utan barn för första gången på en evighet. Varje sekund räknas.
Blir det ny OWG månad 2021 ?Fångar dagens sista solstrålar
![]()
Som du jobbar så får jag hoppas de är väldigt lyxiga! Edit: det var de tydligenKör en lyxvariant på varma mackor, för det är jag värld! Parmaskinka och Mozzarella med mycket Folkeost!
Poor Man Seiko MAS ?Fångar dagens sista solstrålar
![]()
Sitt helt i ro. Se TV. Spis masse fett og drikk mye øl. Etter 7 uker, så passer den perfekt.sitter och funderar ifall man kan ta bort fler länkar än 4 för att minska gapet
![]()
Såklart, alltid mars! Men vi börjar inte uppsnacket ännu...Blir det ny OWG månad 2021 ?
Typ så som Kristoffer Schau gjorde i skyltfönstret 2004Sitt helt i ro. Se TV. Spis masse fett og drikk mye øl. Etter 7 uker, så passer den perfekt.![]()
...eller som 20% av alle i Norden har gjort under Korona.Typ så som Kristoffer Schau gjorde i skyltfönstret 2004![]()
Han var med andra ord en pionjär!...eller som 17% av alle i Norden har gjort under Korona.![]()