Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg din pudel, bra försök! Ta till dig av feedbacken bara, såna här bilder bidrar med befogad irritation, så välj andra tillfällen att knäppa bilden.Hur vore det att läsa nästkommande inlägg också kanske?
Det där kallas parterapi.Hjälper föräldrarna att köpa kontorsmöbler, långa dialoger om snyggt eller funktion. En kamp mellan mor och far, funderar på att slänga in dem i en ring istället.![]()
Har förvandlats till familjeterapi då jag fick äran att följa med.Det där kallas parterapi.
Om jag får komma med ett råd?Har förvandlats till familjeterapi då jag fick äran att följa med.
Helt rätt!denna jobbveckan får monstret hålla mig sällskap![]()
Hallå där!![]()
God förmiddag. Idag var det inte bara klippning som stod på schemat. Dressat greener, överflödig sand skall bort så köra med matta blev det också. Ha, re//
![]()
Trevlig klocka det där och lycka till med bänken! Vad siktar du på för vikt? Höll själv på med styrkelyft i några år och ibland kan jag sakna detJag och nya klockan bekantar oss och laddar upp inför att maxa bänkpress på gymmet![]()