Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bror!
Jag har också börjat intressera mig för en North Flag, hur upplever du den? Är den mindre topptung än tex BB GMT?
Riktigt fin! Typ den enda mekaniska jag hittade när jag letade sist var en svindyr blancpain.Nej, det är inte helt vanligt.
Kollade marknaden lite, när jag gick igång på komplikationen.
Fastnade för denna då gångreserven är tilltalande.
Just UTC skydiver är nog den enda kvarts med veckofunktion jag gärna skulle ha!!Kan man tänka sig en kvartsskadad dinka så finns också SS UTC Skydiver.
![]()
Trevlig sommarlunch! Och mitt norra öga tycks skåda en tallrik från serien Amanda av Rörstrand! Klassiker!![]()
Sommarlunch. Vatten melon med fetaost, mynta och några skivor serrano. Ett glas kylt vin från Mölle sitter även fint i skuggan.//
![]()
Just UTC skydiver är nog den enda kvarts med veckofunktion jag gärna skulle ha!!Jävligt cool klocka!
Kan det säker vara , det är frun som håller koll på dessa tingest. Klockor är min grej ! //Trevlig sommarlunch! Och mitt norra öga tycks skåda en tallrik från serien Amanda av Rörstrand! Klassiker!
Tack! Den ska jag in och läsaUnderbar!
Jag skrev en liten recension om du är sugen på lite läsning om hur den är. Eller hur jag uppfattar den, rättare sagt:
https://klocksnack.se/threads/en-vecka-med-sjöö-sandström-utc-skydiver-black-night.133414/
Välkommen!Min första post! Kör Tissot T-touch II idag!![]()
Fakk va det började regna, ville ju göra klart 5 fack innan jag ger upp! Men det är lugnt, är bara att slita fram lite jobblampa och göra klart!
Att sätta, tejpa tätningstejp var ingen barnlek! Ni som gjort det någon gång vet vad jag snackar om!
![]()
![]()
Vindpappen gick också OK att få ditt själv, ända som suger är stift apparaten, för den klickar med jämna mellanrum.
![]()
Däremot så var isoleringen från Bygma güid, den är klifri!
![]()
Påväxts att göra sista facket för idag, sen tar vi kväll!
![]()
![]()
Njuter av Jämtland!Njuter av jämtland. Sverige är fantastiskt.
![]()
![]()